دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده توسط : سپید

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_777" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

موارد مطرح در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

در زمینه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی مواردی مطرح می گردد که در این مقاله به توضیح این موارد و سوالات مطرح شده در این زمینه خواهیم پرداخت. در این بخش از مقاله به بیان تیتر وار این موارد خواهیم پرداخت و در ادامه این موارد و سوالات احتمالی را توضیح خواهیم داد.

  1. شرایط پذیرش داوطلبان
  2. مواد آزمون و ضرایب آنها
  3. جداول رشته محل ها و تعاریف شاغل
  4. جداول رشته های مرتبط کارشناسی و آدرس واحدها
  5. فرم ها

شرایط مطرح شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش داوطلب

برای پذیرش داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه های مختلف شرایطی معمولا مطرح می گردد که در صورت داشتن این شرایط زمینه پذیرش داوطلب فراهم می گردد. برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی نیز شرایط در داخل دفترچه ذکر نموده اند که داوطلب بایستی این شرایط را دارا باشد. اولین شرایط  پذیرش داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد داشتن حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه رشته مورد نظر می باشد. شرط بعدی برای پذیرش قبولی در آزمون ورودی می باشد. البته این آزمون به سختی آزمون ورودی سایر دانشگاه ها در مقطع ارشد نمی باشد. شرط بعدی که در داخل دفترچه ذکر شده است قبولی در مصاحبه حضوری می باشد. این موارد در واقع شرایط اختصاصی برای پذیرش می باشد. شرایط عمومی پذیرش با سایر دانشگاه ها تفاوتی ندارد. همچنین لازم به ذکر می باشد که بایستی رشته کارشناسی با رشته انتخاب شده ارشد تناسب داشته باشد از این رو امکان تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد.

بخش مواد آزمون و ضرایب آنها دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مورد بعدی که در داخل دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد و مهم به حساب می آید ، جدول مواد آزمون و ضرایب آنهاست. در این جدول رشته های مختلفی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی ارائه می گردد ذکر شده است و در مقابل آن مواد آزمون و ضریب هر کدام از این مواد درسی مشخص می باشد. این بخش از آنجایی اهمیت دارد که داوطلب با کمک این جدول مواد درسی امتحانی و همچنین اهمیت هر کدام را می فهمد و از این طریق برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه هر کدام انجام می دهد.

 

[caption id="attachment_799" align="aligncenter" width="600"]دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

جداول رشته محل ها و تعاریف شاغل در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

مواردی که بخش زیادی از دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی را به خود اختصاص داده است جداول مختلفی است که هر کدام از آنها بیانگر اطلاعات مفیدی برای داوطلبان می باشد. از جمله این جداول می توان به جدول رشته محل ها و واحد های آموزی اشاره نمود. در این جدول رشته هایی که هر واحد آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه خواهد نمود را ذکر کرده است. از این رو داوطلبان با کمک این جدول از رشته هایی که در هر واحد ارائه نموده اطلاع حاصل نمایند. جدل مهم و کاربردی دیگر جدول تعریف شاغل می باشد. در این جدول برای هر واحد و رشته تعریفی از شاغل ارائه شده است که داوطلب با مطالعه ان می تواند شرایط خود را با این تعریف مقایسه نماید و در صورت داشتن این شرایط اقدام به ثبت نام نماید.

جداول رشته های مرتبط کارشناسی و آدرس واحد ها در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

همچنین جدولی نیز اختصاص به آدرس و شماره تماس واحد های علمی کاربردی که اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد نموده اند می باشد. در این جدول واحد مختلف به تفکیک استان ذکر شده است و داوطلبان با کمک آن می توانند آدرس و نحوه دسترسی به هر کدام از واحد ها را بررسی نمایند و در صورتی که داوطلب به واحد مورد نظر دسترسی راحتی داشته باشند آن را انتخاب نمایند.

جدول دیگری که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی موجود است جدول رشته های مرتبط کارشناسی می باشد. همانگونه که بیان نمودیم داوطلبان بایستی دارای مدرک کارشناسی مرتبط با رشته آزمون خود داشته باشند. چرا که یکی از شرایط اختصاصی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی داشتن مدرک کارشناسی مرتبط می باشد. در این جدول برای هر رشته ارشدی که دانشگاه علمی کاربردی ارائه می کند یک سری رشته های مرتبط کارشناسی ذکر شده است. داوطلبان در صورت داشتن یکی از این مدارک تنها می توانند در رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

 

[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="600"]دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی[/caption]

بخش فرم ها دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

بخش پایانی دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی اختصاص به فرم های مختلفی دارد که داوطلبان بایستی در مراحل مختلف ثبت نام و پذیرش خود اینها را تکمیل نمایند. از این فرم ها می توان به فرم پیش ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ، فرم تعیین معدل کارشناسی داوطلب و همچنین فرم مربوط به استفاده از سهمیه شاغلی اشاره نمود. تکمیل هر کدام از این فرم ها برای انجام ثبت نام داوطلبان ضروری می باشد ، از این رو داوطلب بایستی با کمال دقت هر کدام از این فرم ها را تکمیل نماید.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه  دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز بهمشاوره تحصیلی داشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

منبع:

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

 




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد، دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کارشناسی ارشد، مشاوره تحصیلی، مشاوه تخصصی سپید ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: